👈«رضایت مندی مشتری عبارت است از احساسات خوشایند و ناخوشایند شخص، که از مقایسه عملکرد ذهنی وی در قیاس با انتظارات او ناشی می شود.» فیلیپ کاتلر

💡امروزه در کسب وکارها جلب رضایت مشتری یکی از عوامل مهم و اساسی است.
بقای یک سازمان در راستای رضایت مشتریان است.

🤔جالب است بدانید که افزایش رضایت مشتریان فعلی به مراتب ارزشش بالاتر از جلب مشتریان جدید است.
برای اینکه بتوانیم رضایت مشتریان را جلب کنیم، نقش مطالعه بازار و تحقیق و توسعه و همچنین روابط عمومی سازمان خیلی مهم است.
اینکه بدانیم مشتریان دقیقا چه می خواهند ومتناسب با نیازشان خدمتی یا محصولی تولید و عرضه کنیم.

〰یک بیزینس کوچ به شما کمک می کند تا در این فرآیند بتوانید به درستی نیازها را شناسایی کرده و خدمت متناسب با نیازشان را طراحی کنید.